شیدایی به رسم چمران

اینجا سکوت من فریاد میشود...

شیدایی به رسم چمران

اینجا سکوت من فریاد میشود...

به عشق برادرم...


دلت که بگیرد ...

دوای دردت شهید گمنام است!
کنار سردار بی پلاک
فقط تو باشی و او
توباشی و هزار درد فاش نشده!
تو او را نمیشناسی
ولی او خوب تو را می شناسد
دردت را می داند...

دلم یک درد و دل حسابی کنار بارگاهت میخواهد...
درد ودلی از جنس چادر خاکی مادرم !


+برادرم،پناه اشکهای بی پناهم چه بهشتی است این حریم تو نسیمش نسیم کربلاست و خاکش گرد وغبار چادر مادر در این همه بی کسی بودنت را هزاره باره شکر...

نظرات 3 + ارسال نظر
دختران باباعطا دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 15:51 http://babaata.blogfa.com/

سلام بر شما خواهر بزرگوارم
ممنونم از لطف شما
جزء 5 ، به نام شما ثبت شد.

چشم خواهر عزیزم.ملتمس دعای فراووووون
سفارش مارو هم به بابا عطا داشته باشید

میم یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 02:00

ممنون که سر میزنید
سر فرصت تایید میکنم
سلام
گل

خواهش میکنم بزرگوار
وظیفه هست.

طهورا چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 16:08

ما رو هم دعا کن یلدا جان

مگه میشه نازنین عمه ام رو دعا نکنم؟؟!!
هرچند عمه جان به گفته خودتون دعای خوبان مستجاب هست پس شما ما رو دعا کنید که سخت محتاجیم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.