شیدایی به رسم چمران

اینجا سکوت من فریاد میشود...

شیدایی به رسم چمران

اینجا سکوت من فریاد میشود...

یا رفیق من لا رفیق له


شهید چمران:

خدایابه هرکه دل بستم،تو دلم را شکستی.عشق هرکسی را به دل گرفتم،تو او را از من گرفتی.هرکجا خواستم دل مظطرب و دردمندم را آرامش دهم،و در سایه امیدی به خاطر آرزویی برای دلم امنیتی به وجود آورم،تو یکباره همه را برهم زدی و در طوفانهای وحشت زای حوادث رهایم کردی تا هیچ وقت آرامش و امنیتی در دل خود احساس نکنم.

خدایا،تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم و به جز تو آرزویی نداشته باشم و جز تو به چیزی یا به کسی امید نبندم و جز در سایه ی توکل به تو،آرامش و امنیت احساس نکنم...خدایا،تورا بر همه این نعمتها شکر میکنم.

شیدای چمران:

این روزها که هزار باره دلم میشکند... باشد تاوان روزهایی که به غیر تو دل بستم..

.یا رفیق من لا رفیق له

نظرات 1 + ارسال نظر
طهورا چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 16:06

چه خوب...

خلق را با تو بد و بدخو کند
تا تو را یکباره دل آنسو کند

روزهای دلتون شادِ شاد باد.

به به
سلام عمه جان
ممنونم هزاران بار به خاطر حضور و وجودتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.