شیدایی به رسم چمران

اینجا سکوت من فریاد میشود...

شیدایی به رسم چمران

اینجا سکوت من فریاد میشود...

به بهانه سالگرد عروج یوسف پیرخمین


◥چمـــــرآن عزیـــز ◣
┘◄امام خامنه ای:
◄در وجود یک چنین آدمی، دیگر تضاد بین سنت و مدرنیته حرف مفت است؛ تضاد بین ایمان و علم خنده‌آور است. این تضادهای قلابی و تضادهای دروغین - که به عنوان نظریه مطرح میشود و عده‌ای برای اینکه امتداد عملی آن برایشان مهم است دنبال میکنند - اینها دیگر در وجود یک همچنین آدمی بی‌معنا است. هم علم هست، هم ایمان؛ هم سنت هست، هم تجدد؛ هم نظر هست، هم عمل؛ هم عشق هست، هم عقل. اینکه گفتند:
با عقل آب عشق به یک جو نمی‌رود
بیچاره من که ساخته از آب و آتشم‌
【نه، او آب و آتش را با هم داشت.】
▬◄در لینک:
▬▬▬▐متن کامل پیام امام به مناسبت شهادت شهید چمران▌▬▬▬

پ.ن : خدایا ببین،امامش خطابش کرده چمرآن عزیز. . .و شهادتش را به صاحب الزمان تسلیت و تبریک گفته. . .حتی روم نمیشه همچین درخواست عظیمی را بکنم!
نظرات 4 + ارسال نظر
دانیالــ جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 02:22 http://Danyal.ir

تصویر گویاست
همه عشق است و عشق است و عشق
به قول شاعر
به آوای طربناک نگاهش
چنان مست شدم
که ندیدم اشکی
رقصان شده از گوشه چشمم
------
جانم فدای رهبر

پاسخ به شما از سختترین کارهاست..
و من هیچ ندارم جز سکوتی که وامیداردم برای چندباره خواندن واژه هایتان

طهورا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 12:17

سلام یلدای عزیز
مثل همیشه عاشقانه...
التماس دعا

عمه جانم
امید چون منی دعای خوبانی چون شماست

میم سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 18:39

شیدای چمران وقت افطار مارو دعا میکنه مگه نه؟
سلام

ازخوبان درگاهش نیستم اما همیشه دعاگوی نیکان بودم و هستم.
سلام

میم سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 18:37

چمران عزیز ..

چمران عزیز...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.