شیدایی به رسم چمران

اینجا سکوت من فریاد میشود...

شیدایی به رسم چمران

اینجا سکوت من فریاد میشود...

یا غافر...

امشب فقط برای حسرتهایم نوشتم...

تمام حسرتهایی که تو را از من و من را ازتو دور کرد...

همین اشک و بغض را ترجیح میدهم به نوشتن و فریاد زدن،

فقط کوتاه میگویم یا غافر اگر تو هم مرا ببخشی خودم خودم را نمیبخشم...

یا فتاح کلید قلب من فقط در دستان توست ،گاهی نگاهی...




...



+دلتنگ جوشن کبیر آقا سیدهستم

+دنیا دنیا حسرت و دلشکستگی برای اینهمه بی لیاقتی که داغ اعتکاف رو به دلم گذاشت...


نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی بی نشان یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 ساعت 15:58 http://bineshane.loxblog.com/

آخ گفتی خواهر
اینا حرف دل منم هست
یا غافر اگر تو هم مرا ببخشی خودم خودم را نمیبخشم...

طهورا دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 20:52

سلام یلدا جونم
صدای گریه تون تا اونور مدارماهم رسید!

اونوقت این آقا سید کیه؟
من تا حالا اعتکاف نرفتم

قربون عمه ی مهربون خودم برم من
آقا سید که خیلی هم ارادت دارم نسبت بهشون آقای انجوی نژاد هستن کانون رهپویان وصال شیرازو خلاصه اینکه داغ اعتکافی که بیشتر برنامه هاش با ایشونه رو دل من موند
میدونید عمه یه موقع واقعا نمیشه رفت و شاید تمایلی هم نباشه اما یه موقع خود شخص میدونه چرا نشد که بره...این خیلی درد داره عمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.